Tuesday, December 1, 2009

welcome december :)

helo helo..

nang awal ku bgn ritok..ahaha.p awal2 bgn pun bkn nak nulong mak ku di dapo oi..bgn kerna nak nangga dak jabbawockeez di youtube..ahaha..saal..kotan dah sik ada apa nak polah..ya nama nya nang sik ada kerja!nang best daktok betandak.waima dah 4 season america's best dance crew..jabbawockeez is still awesome guys!adoh adoh..sejak bila pandei nak suka ngan hal tandak2 tok?ahaha
mati kita!

selain dr melungak daktok betandak,benda baru nok ku polah cuti tok.eh.aku tok consider cuti kah?ahah..
aku dah pandei ber twitter oi!tuaija!rasa2 artis jak aku tek konok.nang sakai asa ku main menatang nama twitter ya tek..p best oi!for d time being aku baruk ada 5 followers, sik kesah lah bpa followers aku tp yala tek..suk ati ku nak ngengkah status ku rah sia..kerna sik ada urg gilak nak maca..k rindok2 ati jak tek bah..ahaha.pajak la.gai.

yah yah..ya ku malas nak updet blog..tauk da aku kaka sampah..menyampah i!ahaha..ya jak la dolok bai.:)

p/s:isok result kuar oi nebes ada jak..takut psa cam sekpat molah jak ria..mati kita..
p/p/s:bila gik aku nak nuka skin ku tok..lemah na sa nyawa

No comments:

Post a Comment