Wednesday, December 2, 2009

bila-nak-oleh-keja-tok?

helo!

haha..kenyang kak makan laksa sarawak.bahaha..ya ku suka ilak diam umah.padah jak ko nak makan apa, dtg ngan segera makanan ya rah kau!ahaha

actually, aku ngan oya yg beriya nak belaja molah laksa aritok tek.pa rimarek boleh di padah unproductive day.searian online,bemain ngan twitter.nang sakai lah.k2.TAPI end up aku unpacked brg2 aku yg sgt byk.2 kotak besa ngan 2 bag lugagge nok dpt k engkah mayat ya.so sik jd lah..mak ku juak nok masak.but at least mek 2 oya adalah juak nulong dikit tek nak..hee

dlm mek 2 nulong mak ku tek sempat juak mek 2 adik beradik berangan.nak bedagangan indah pikir mek 2 tek konok..malasss ku baruk kerja dikit lalu nak pikir besa..ahaha..tp nang jenaka lah.sampei nak bedagang tepi pantei indah rondeng mek 2.p nama pun angan2.sik ada juak bena..hee

so,,aku dah deactivate account fb aku..sik tauk la bpa lamak ku dpt betahan.kita diat lah.aku pun sik tauk pa kah reason aku nak meng deactivate kan fb ya tek..pajakla dirik mpun.ahaha

owh ye..lupe lak.haha kaka melaya indah.gelik nyawa ku! aku nektok maca buku motivation oi.peak and valley.maka tgh maca mistress of the game nemu buku ya tek lalu kinek2 aku betuka!ahaha.tamak.

udah gik aku ngereco.aku nak nyambong peak and valley ku lok :)

mudahan is jadi ngembak mee kolok k aku ptg tok!jaoh ku ngoder mee kolok oi.pa bintulu sik ada!!

No comments:

Post a Comment