Thursday, December 17, 2009

season urg nektok OCD

hey hey..
its been a while.
nak nama angat2 taik ayam tek malas ku.konon tek nak updet ari2 lah kotan sik ada kerja.p mah nyawa ku eh.sik ku rindok bila ada urg nok aku sik suka maca juak.mun maca ajak sik apa.mulut ngerenyam juak nak nganok aku tek.sia sinek jak nama ku di jajak.nang sik tauk malu urg gitok.bagei lah aku da ngaco idup nya.
nak ku polah open to invited reader ajak lak,bak kata krol,bagus ko molah buku scrap jak,k ko mpun maca.aih heh.udah berisik diari k apa ku buku scrap rol?haha.
kakya tek ada gik aku te pike nak nulis entry lam bhs dayak jak.saknya sik paham.tapi ku tauk nadai.parai.induk dara.ya jak nok ku tauk.hahaha.btw,lepeh sik tauk nak kaka iban.
k2.udah gik ku ngerepak.mst igt.BLOG BKN K TEMPAT NGANOK URG.cey cey.mun maca entry ku zaman marek,sak jak leput nak nganok urg jak keja aku.hehe.mun sik nganok lak ingga ngan urg.urg srwk nang pengingga tek nak.nang bena bah!
aih aih.melelat!

selamat thn baru oi awal muharam tek nak.baca gik doa aher thn ngan awl thn.pa nak ko tunggu ko gik.sik ko oleh duit mun nganok aku!

3 comments:

  1. pengingga ya penyakit keturunan orang srwak.hahaha

    ReplyDelete
  2. kesimpulannya tek?
    jakok iban jak nuan ditok. kelak kito meli kamus iban...

    kakya eh,ada urang kareh nak meli kamus iban kak ko molah entri bhs iban! heee.. kakan nya nak maca nak nganok kau juak tek eh.. ;) haha

    ReplyDelete
  3. haja:lucu kitak nganok kak aini!sumpah kau nang kimak.ahaha

    roha:biasa lah.pervert kek.meroyan nya ya.ahaha

    ReplyDelete