Monday, December 7, 2009

kitak urg maca buku apa tek?

nak madah aku banyak gilak maca sik la juak nak.ahah.tapi mok share jak ngan tak urg suma.kronologi kesah cerai abby abadi jenis jenis buku nak di baca ku.ahaaha.

sik tauk tak urg lah,dolok marek masa aku gik skolah rendah aku nang suka gila maca buku penyiasatan.ahaha.eh nok author nya enid blyton ya eh (lelah google balit tek ah).nang macam2 koleksi aku masa ya.sekpat ke pasa dikit, lalu nak meli.mun sik pun,asal mak ku kelua ngan kwn nya adalah aku mesan buku cerita ya tek.mun mak ku sik meli lalu ku merajuk tek.next time nya kelua gik ngan kwn nya aku lalu ngugut nya mun sik meli gik buku cerita nak padah ku kelak ku ngekot nya bejalan.ahaha.nang jenaka bila mike balit.lagik la jenaka bila ku ngingat balit tajuk buku penyiasatan ya tek eh.Misteri Jam Menjerit lah Misteri Tengkorak Hidup lah Puaka di rumah kosong lah.okay nok last ya tek aku molah dimpun jak.ndak ku igt gik apa suma nama buku nya.ensia marek.buku buku ya pun suma dah sik tauk ku sine tuju nya.entam ku pindah umah kali.

dah ya tek.masa aku di Tunaz dah sik ada agik maca buku gya oi.urg dah angkat dara masa ya tek nak.maca buku Alaf 21 kata urg tek..dak Ombak Rindu lah Kau Untuk ku lah Sehangat Asmara lah indah..ahaha.jenaka na time ya eh.dah jak aku nang cokot bena taim ya.sik meli oi.minjam ajak.sak lah nunggu turn.kdg2 aku urg ke 13 indah q nunggu buku ya tek.mun dh sampei turn,nang sekpat la di kaco.sia sinek jak berembak tek.urg prep molah homework aku concentrate maca buku.mun dah abis masa prep smbg embak ke bilit.sak lah makei lampu coridor maca kotan lampu bilit dah padam.hahaa

masa matric aku dah kurang maca kerna sik ada supplier.ahaha.nak meli dimpun nang kedekut abis lah.ahaha.tp adalah juak maca dikit mun nemu.p ya pun dh sik minat nak maca buku dak Alaf 21 tek.kerna balit2 ending nya sama juak.malaassku!haha.

kakya aku mena2 start balit maca novel tok taim di Gombak lah.ya pun dlm 2nd year 3rd year gya.ndak ku igt koh..p nektok aku maca mistress of the game.bes eh.baca gak.


kepak udah tgn ku tok.sebenanya mok nyk tak urg BUKU APA NOK BEST DI BACA KTK URG KINEK TOK?SHARE LAH.SIK KU MINJAM JUAK BAH.AKU NYK JAK.ahaha


lom adak return buku wanie ngan roha gik tok.

3 comments:

  1. aku maca karmasutra jak..wahahahahahahhaa....mok minjam kahh??hajar pun..maklom nya kenja..ahaha..sikda bah dhya...ngreco aku d blog kau eh

    ReplyDelete
  2. karmasutra ya buku apa oi.ahhaaa..mun bes ku MELI.sik ku minjam bah kuno.ahaha

    ReplyDelete
  3. ahahahahahhaa..ko search kat google..bes aiehhhhh

    ReplyDelete